Granen har åkt ut...

2012-01-11 / 17:54:13
Kategori: Vardag
Guu så skönt å bli av med det stora trädet i vår lägenhet, va mycket plats det blev helt plötsligt=)
Ljustakarna är utbytta till mina fina vita stora lampor.

Jobbat idag, sen direkt till tandläkaren. Jag går hos folktandvården på kristinedalsgatan (ytterbyvägen). Måste säga att dom är suveräna där. Så bra bemötande + att jag inte behövde pröjsa idag heller för att fixa min "tråd" bakom tänderna. Stor stjärna till dem.

Sedan blev det en långpromenad, pinnade på bra idag=)

Lagat mat och ska nu städa bort alla barrrrrrr som hoppade av granen.

Dom har/haft magsjuka hemma i Vallby därför blev det inget med spegeln idag, får se om jag vågar mig ut imorgon behöver ju faktiskt inte vara inomhus eller så får det bli till helgen.

Ha en härlig kväll mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback