Måndag

2012-01-09 / 20:21:24
Kategori: Vardag
Hej mina vänner.

Jobbdagen idag har gått bra trots min förkylning, men så segt det är å vara förkyld=(
Det ligger ute en gård nu på hemnet i Stenungsund som bara är SÅ fin. Verkligen en sandragård. Men jag å hjärtat vill gärna ha vårat hem här i kungälvstrakten så vi letar vidare.
...

Funderar på om jag ska ta tag i och måla om min fina spegel jag fyndade på second hand i kungälv. Kanske på onsdag eller torsdag. =)




Tycker ni ska gå in å kika på Jessica s blogg här. Det håller på att totalrenovera deras hus och är nu med i Aftonbladets - Härligt hemma. =) Såå duktiga.




Ha en härlig kväll. =) Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack för tipsen om va jag kan sy ;) jag har varit inne å kikat en del på stil och stoffs olika mallar och mönster.. får se va jag ger mej på.. Kuddarna jag sydde gjorde jag som ett örngott, med en sån öppning..

vilken underbar spegel du fyndat.. blir den vit eller?

förkyld igen? Känns som att du va det ganska nyligen? Krya på dej iaf gumman.. Kram!

2012-01-09 @ 21:29:56
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie
Postat av: Jessica

Meeen Sandra vad söt du är!

Tack så mycket för den fina länken =)=)



Nu blir jag jätte nyfiken på gården!

Förstår känslan av att vilja bo i Kungälvstrakten men Stenungsund är verkligen också fint!

Det bästa är nästan naturen, staden vid havet och att det är så nära till Kungälv!

Stort lycka till iaf!



Tack igen! Kramar

2012-01-10 @ 01:05:09
URL: http://karljohangarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback