Maxi Tips

2012-01-23 / 20:47:47
Kategori: Inspiration
Hej=)

Va på Second Hand förut. Fanns ett fint bord med 4 stolar och ett fint linneskåp som jag kunde tänkt mig att måla om. Dock finns varken tid, pengar eller plats till det just nu. Hmm.

Nu blir det handboll på tv=)


Ha en skön kväll allesammans.



Tänkte tipsa om det fina porslinet som nu finns på Ica Maxi  "BEAD"  för er som är sugna på nytt köksporslin. Hade inte jag haft mitt hade jag köpt detta direkt. Kika i reklambladet.
















Tack Jessica för tidningen, reportaget var ju görbra.
=)

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för tipset! Har skickat mannen för att köpa assietter, 4 lila å 4 vita!! Har gått sönder massa så det enda som finns kvar i assiett väg är 4 green gate...dessa var ju super fina!!! Kram kram

2012-01-29 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback