Tisdag

2012-01-10 / 18:31:38
Kategori: Vardag

Hej=)

Nyss hem kommen från jobbet. Helt slut. Inte mycket kvar på dagen när man jobbar sent. Imorgon slutar jag tidigt. Kanske köra mormor å handla om hon behöver? Hmm annars som sagt blir det till att fixa spegeln.

Sugen på att göra om lite i hallen här får se om jag får godkännande av min andra hälft. Isåfall är ja ute efter ett klädskåp eller något liknande.

 

Second hand har väl dratt igång igen efter julhelgerna?

Någon som vet?

kram till er.

 


Kommentarer
Postat av: agneta petersson

Hej! öppnar det inte på lördag?Den 14/1.

2012-01-12 @ 19:05:18
Postat av: Sara Schröder

Hej! Jag vet inte när dom öppnar faktiskt, men det borde dom ju ha gjort vid det här laget tycker jag! Vi kanske kan åka tillsammans någon dag? Antningen själva eller så släpar vi med oss gubbarna med ;) Kan ju va skönt o åka utan dom ibland med, så man kan gå i lugn och ro! Kram

2012-01-12 @ 20:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback