Fredagsmys

2012-03-16 / 20:51:14
Kategori: Vardag
Ikväll har jag å hjärtat gottat till oss med räkor och lite annat gott. Myskväll. Skönt med helg IGEN=)
Imorgon får vi se vad som händer, bokat bort på östra tull imorgon kväll med ett annat par så det blir mys. Maten där är verkligen supergod=) Rekomenderas varmt.

I onsdags var jag hemma i Vallby efter jobbet och skrapade bort all färg på mitt "kommodbord" vet inte riktigt vad jag ska kalla det=) Stod i solen hos kalvarna och fick sällskap=) Livet på landet är underbart.

Igår var jag å svärmor på shoppingtur, dock blev det bara ett par örhängen för min del=) Kanske blir lite mer shopping i helgen=)

Ha en skön kväll alla!

Kram♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Helg igen ja, UNDERBART =)

harregud va du har grejer att måla.. Hur lyckas du fynda allt?;)

Hur går det med husletandet? LÄngesen vi hörde nåt om det.. Trevlig helg! Kram!!

2012-03-16 @ 22:14:23
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback