Jag vill ha....

2012-03-09 / 20:58:13
Kategori: Vardag
HUS=)

Nu när våren kommer så spritter det i hela kroppen. Man får så mycket lust till allt möjligt. Och det sista man vill på dagarna är att åka hem till lägenheten. Jag vill ha hus med trädgård nu=)

Ja det kommer det kommer...den som väntar på något gott väntar .........alltid för länge eller hur???

Imorgon har jag inget planerat på dagen, funderar faktiskt på om jag skulle åka hem till Vallby å börja slipa på linneskåpet? Eller någon annan möbel som står å väntar på vårvädret? Hoppas på sol och torrt väder imorgon =)

Second Hand är väl ingen ide imorgon då halva kungälv är där.

Ikväll är det lugnt, hjärtat är iväg med lite kompisar å käkar.

Må gott alla=)




Det här trä-hjärtat gav jag till lillasyster då hon hade körtelfeber. Köpt i presentbutiken som ligger granne med icabutiken i Kode city.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback