Lördag och solen skiner idag igen

2012-03-31 / 08:24:12
Kategori: Vardag
Hej mina vänner.

Nu är det långt mellan gångerna=( Finns inte så mycket tid eller ork just nu. Kanske att det blir bättre när jag får min nya telefon och kan ladda upp bilder via den. Bilder är ju ett måste annars blir det inte lika kul läsning. Dock dröjer det nog några veckor till.

Idag ska det städas lite först, sen tänkte jag tillbringa resten utav helgen i Vallby, ikväll ska Mats ha lite fiskekompisar här på middag och imorgon är det Havsöringspremiär så då lär jag ju inte se min äskling på några dagar. Jag ska allt passa på att sysselsätta mig=)

Projekt som ska startas idag är sy ett lapptäckte och en mössa. Även fortsätta med mina möbler=) Hoppas jag har energi hela dagen=)

Var på stoff & stil och köpt lite tyger i onsdags. Bilder kommer senare=)

Ha nu en toppen dag ska försöka updatera med bilder under dagen=)

Fångade fjärilar på bild hos svärmor & svärfar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback