Lördag =)

2012-10-20 / 08:35:20
Kategori: Vardag
Hej mina vänner.
 
Trots att det var över en månad sen jag skrev sen har jag några tappra läsare. =) Senaste tiden har det varit så mycket med allt. Framförallt har det jobbigaste varit att Morfar lämnat oss. Har inte riktigt haft lust eller varit på humör för att blogga det senaste. Samma gäller att greja med mina möbler mm. Har inte haft lust till det heller.
 
Men nu ser vi framåt och allt roligt som väntar. Hösten är ju mysig i allafall och julen är här närmare än vad vi tror=)
 
Idag fyller min fina vän Linda år. Stort Grattis till henne=)
 
♥♥♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fy vad jobbigt Sandra! Jobbigt för er alla :-(
Beklagar verkligen! Hälsa din mamma så mycket. Tur ni är en så go familj. Ni får ta hand om varann!
Det är bra att du blickar framåt.
Höst oc mys. Lite nyrenoverade möbler på det så förgyller det nog tillvaron. Kommer säkert ut massa nya fina hus på hemnet med ;-)
Stor KRAM

2012-10-20 @ 08:47:21
URL: http://karljohangarden.blogg.se
Postat av: Emelie

Kul med ett inlägg igen, du har varit saknad!
Ledsen att höra att din morfar gått bort, stor kram till dej!!

Ja, julen närmar sig.. Mysigt!! Hoppar gärna över hösten, inte min favorit direkt;)
Hoppas att lusten och glädjen kommer tillbaka snart..
Kramar!

2012-10-20 @ 14:31:19
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie
Postat av: Anonym

Hej min vän!
Har saknat dina inlägg kompis.
Kram från farbror.......

2012-10-22 @ 15:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback