2012-09-15

2012-09-15 / 09:00:21
Kategori: Vardag
Hej mina vänner.
 
Igår kväll var vi hos Martin och Frida tillsammans med Linda och Martin och lilla Julia. Åt massa god mat och hade en jättemysig kväll. Det behövde jag.
 
Morfar är dålig och är på sjukan. Vi vet inte hur länge vi har honom hos oss=( Tankarna är hos honom å mormor och alla runt om. Och jag känner mig tom och ledsen, ingen lust för något.
 
Jag ska försöka ta mig ut på en promenad och inviga mina nya skor och träningsbyxor till att börja med.
 
Hoppas ni alla mår bra och får en härlig lördag.
 
Kram Sandra
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh va tråkigt att höra gumman.. Jag hoppas det vändwr och blir bättre igen!! Tänker på dej..
Kram!

2012-09-15 @ 10:59:49
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie
Postat av: Nina

Stor kram till dig Sandra!!!

2012-09-15 @ 11:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback